سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براى پاسبانى بس بود مدت زندگانى . [نهج البلاغه]
3  الاف  4

یه چیز با حال ... (پنج شنبه 87/11/24 :: ساعت 1:14 عصر )

زهرا سلام

فکر نکنی نظرم عوض شده و می خوام وبالک نویسی بکنم ولی اومدم که بگم فهمیدم که فقط ایمیل من هک نشده وبلکه ایمیل افق ؛ افاق ؛ علیرضا ؛ شبنم ؛ زیر زمین ؛ بالا پشت بوم ؛ مهتاب ؛ سارا ؛ لیلا ، سوسنیها ،  ارمین ، کیارش و هر کی که جزء گروه دوستی ما بوده و تو فکرش رو بکنی ...

برام باحال بود . گفتم بگم .

مغرور نباشی ... با ثبات افکاری باشی و ...

بی خیال ...


¤ نویسنده: مهران



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 3850
 

»» درباره خودم
الاف
مهران
من همه ی شما رو دوست دارم شما هم منو دوست داشته باشید ...
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک